Доставка і оплата

Шановні покупці!

Свою продукцію ви отримаєте вчасно від кур'єрів, які працюють з нашим інтернет-магазином вже довгий час! Вони швидко і надійно доставлять вибрані вами товари в будь-яке зазначене місце - на роботу, в офіс або додому.
                                                                       
Які варіанти доставки нашої продукції?

Ми відправляємо нашу продукцію у відділення «Нової Пошти» по всій Україні. Також є можливість отримати товар за допомогою кур'єрської доставки по всій Україні. Залишилося тільки вибрати більш зручний для вас варіант!

Зручне  відділення можна знайти на офіційному сайті компанії «Нова пошта». Слід зазначити, що на складі замовлення не може перебувати більше п'яти днів. Коли цей термін закінчиться товар буде повернутий туди, звідки був відправлений.

Якщо ви обираєте кур'єрську доставку від «Нової пошти» по Україні, то Ви отримаєте замовлення просто біля дверей свого будинку. Для того, щоб посилка прибула в найзручніший для вас час, з Вами попередньо зв'яжеться людина, яка безпосередньо доставить ваш товар. На сайті «Нової пошти» є спеціальний сервіс, який допоможе вам відстежувати переміщення конкретного замовлення.

В які терміни товар буде доставлений?

Ваші заявки на товар приймаються щодня, крім вихідних, з десятої ранку до п'ятої вечора. Що стосується доставки, то «Нова пошта» доставить Ваше замовлення в проміжок від одного до трьох днів. Після того як посилка буде відправлена, Ви отримаєте повідомлення або на телефон, або на електронну пошту з номером товарної накладної. Терміни можуть подовжуватися, в разі якщо заявка була залишена не в робочий, а в святковий день або вночі. Ми відправляємо замовлення тільки по буднях!
Ті замовлення, які ви встигнете підтвердити до 15.00 будуть відправлені замовнику в день замовлення, якщо заявка надійшла після 15.00 - то на наступний день.

ВАЖЛИВО! Кур'єри «Нової пошти», а також відділення в райцентрах і великих містах України працюють без вихідних. По неділях відділення «Нової пошти» працюють з 11.00 до 16.00. З детальним розкладом роботи відділень можна ознайомитися на сайті компанії 
 
Як можна оплатити замовлення?

Оплатити своє замовлення можна безпосередньо у відділенні «Нової пошти». Такий варіант оплати називається  «накладений платіж» (слід враховувати тарифи «Нової пошти»).

У яких випадках можна повернути товар?
 
Закон про захист прав споживачів свідчить, що товар може бути повернений продавцю, якщо він частково втратив свої властивості через недотримання правильних умов зберігання продукції, а також товар був сфальсифікований і це можна довести або збіг термін придатності продукції.
 
Саме з цих причин, дуже важливо при отриманні замовлення звертати увагу на те чи не пошкоджена упаковка, чи товар повністю укомплектований, а також обов’язково перевірити терміни придатності.
 
Отримання продукції нашої компанії

Під час доставки Вашого товару, він вручається безпосередньо Замовнику або тому, кого Покупець  уповноважив отримати продукцію. Замовлення не може бути віддано людині, яка не в змозі ідентифікувати свою особу за допомогою документів.
Саме для того, щоб уникнути будь-якої можливості шахрайства, при врученні замовленого товару, кур'єр попросить вас надати документ, що посвідчує особу того, хто замовив товар на сайті або особи, яка отримує замовлення.

Щоб уникнути обману, під час передачі вже передплаченої продукції, наш кур'єр має право попросити показати йому документ, який би підтверджував особистість того, хто замовив товар. Крім того, він також може попросити підтвердити реквізити, раніше зазначені в документі покупця, та вони повинні збігатися з тими даними, які вказані в квитанції про отримання продукції. У свою чергу Постачальник товару надає гарантії абсолютного захисту особистих даних того, хто замовив товар на сайті.

При отриманні раніше замовленої продукції, покупець отримує касовий чек або інший документ, який підтверджує, що конкретний товар був придбаний саме в нашому інтернет-магазині.

Цілісність продукції і її зовнішній вигляд

Під час доставки продукції, кур'єр обов'язково показує покупцеві в якому стані знаходиться замовлення: його комплектність та зовнішній вигляд.
Якщо покупець задоволений, то він ставить свій підпис на бланку, це означає, що у замовника немає претензій до того як виглядає товар і до його комплектації. Звертаємо увагу, що після того як Замовник прийняв товар і поставив свій підпис, претензії до якості продукту чи упаковці не приймаються.

Продавець, в свою чергу, зробить все щоб доставити товар точно в зазначені при оформленні замовлення терміни. Однак, звертаємо увагу, що невеликі затримки в доставці все ж можливі через непередбачені обставини, які раптом можуть відбутися не з вини продавця.


Додаткові питання по доставці нашої продукції можна задати по e-mail: info@ohhira.com.ua

Контактный телефон: +370 618 66011

Офіційний представник в Україні: ЗАО Гиантера, Meталисту ул.8, Шяуляй, Литва.